Jag brukar ju surfa runt ganska flitigt på bland annat Youtube. & nu bara för någon kvart sen, så kom jag & tänka på Nathalie Schmeikal. Ni vet kanske inte vem det är?
Hon var iaf med i Idol år 2004. 
 
& jag får nog medge att jag hade en liten hemlig crush på henne. 
Dessutom så kan jag lite skrytsamt säga att jag vann en idol träff med henne strax efter hennes medverkan i Idol.
Det slutade med (vilket egentligen inte var planerat) att jag spenderade hela dagen med henne, istället för bara några timmar. Hurra på det!
 
Hur som haver. Så hittade jag ett endast 4 månaders gammalt klipp med henne nu när jag surfade runt på Youtubes stjärnhimmel. Hon har tydligen för dem som är intresserad, gått & blivit med band. 
 
& så måste jag ju säga, att om man jämför den första videon där uppe, med den under, så har ju hennes röst förändrats OTROLIGT mycket sen sist jag hörde henne. & glädjande nog till det absolut bättre
& så har hon råkat gå omkring & bli tusen gånger snyggare än förut också. Inte fy skam att vila ögonen på med andra ord. Vad säger vi på det? ONOM NOM såklart!
 
Jag är fortfarande svag för hennes röst, & låten tycker jag faktiskt är ett väldigt lyckat ihop plock av dessa två människor. Älskar den. Speciellt partierna där hon sjunger. Ptja, kanske är lite "hemligt" kär i henne fortfarande. Ehehe. 
 
NU ska Malin Karlsson sova, puss osv.

Kommentera

Publiceras ej