"Same bed, but it feels just a little bit bigger now
Our song on the radio, but it don't sound the same
When our friends talk about you all that it does is just tear me down
Cause my heart breaks a little when I hear your name
And it all just sound like uh, uh, uh

Too young, too dumb to realize"
 
But just because it burns, doesn't mean your gonna die
You gotta get up and try.
 
Vilket för övrigt ska bli min nästa tatuering är tanken. 
Kunde knappast hitta en mer passande text än så känner jag.
 
Hur som haver, så vill jag bara titta in här & berätta att jag lever mer eller mindre.
 
& kan även tillägga att det på något vis känns betydligt mycket lättare att komma över det som hänt, med tanke på vilket rövhål det visat sig att hon är. Mer än jag trodde från början. Kanske det som gör mest ont. 
Förstår inte på riktigt hur det kan finnas så elaka människor.

Det sorgligaste av allt är kanske ändå att jag inte har fått något så enkelt som en ursäkt för hur fan hon har betett sig. Känner att jag åtminstone är värd det, även om det kanske egentligen hade gjort noll skillnad.
Tycker bara att det hör till vanligt folkvett. Vanligt folkvett att kunna visa ånger när man varit så hemsk, kunna släppa sin stolthet & be om förlåt. Inte så mycket begärt om du frågar mig. Eller så är det precis det det är.
 
 

Kommentera

Publiceras ej