Nu är det dags att lägga allt gammalt bakom sig. Le & vara glad för att det äntligen är över. 
Vill bara flika in att hon har en polisanmälan på halsen, efter att utan min tillåtelse ha gått in på min Facebook, snokat runt, klistrat ihop en privat konversation mellan mig & en tjej & lagt upp på ett öppet forum på Facebook. 
Texten över bilden löd något i stil med "Jag skiter i vilket. Det här är min hämnd." 
 
Frågan är bara vad hämnden skulle gå ut på. För det här var en konversation som utspelade sig efter att hon dumpade mig, & dessutom var det personen i fråga konversationen handlade om som istället för mig tog skada.
Men så kan det vara. 
 
"Dataintrång" heter det hon sysslat med iaf. Böter eller i värsta fall 2 år i fängelse väntar henne förhoppningsvis. 
She is messing with the wrong bitch.
 
Så.
Det var det.
Nya andetag. Nya krafter. Ny energi. Nu räcker det med tilltrycknad. Nu ska någon aldrig mer få trampa mig på tårna igen. I've had enough. Nu är jag värd lite kärlek på riktigt. Nu är det min tur att glänsa. Nu är det min tur att med nya mål & ny syn på allt, att bara få vara. Ifred. Utan trassel & utan känslor.
Bara vara. 
Ensam
 
"Staring at the bottom of your glass
Hoping one day you'll make a dream last
But dreams come slow and they go so fast
You see her when you close your eyes
Maybe one day you'll understand why
Everything you touch surely dies."
 
 

5 kommentarer

Anne

09 Jul 2013 21:58

"Hellre ensam än i dåligt sällskap"

Dessutom träffar du ju två av dina favvo killar på lördag, sis' och dom skulle aldrig få dig att må så dåligt som den där !"#¤%&/ gjort <3

Malin

09 Jul 2013 21:59

Jag vet sis'. Fina pojkarna får mig alltid att le & må bra! Du har fantastiska barn Anne, och dem har en fantastisk mamma! :) <3

Anne

09 Jul 2013 22:06

Tack så mycket sis' Det värmer i det halvtrasiga mamma-hjärtat ska du veta <3

Anne

09 Jul 2013 22:14

Dom eviga skuldkänslorna du vet.

http://trasdockan.blogg.se/2013/january/hjartat-fullt-av-stygn.html

Typ så.

hmmm

12 Jul 2013 21:33

Kan väl vara smart att byta lösenord om man vet att andra personer kan ens lösenord.

Svar: Hmm hmm. UNDRAR vem det är som skriver det här ;)
Malört

Kommentera

Publiceras ej