Everybody's looking for that something, one thing that makes it all complete.

Till allas besvikelse blir det inget videoinlägg på ett tag, förrän jag känner att jag har något värt att prata om. 
Makes pretty much sense to me i tell you. Mhm!

Så, vad händer då Kralsson? Not to much. Jag håller på att tvätta as we speak. Jag tänker att min tvättstuga (eller familjens tvättstuga snarare), den är utrustad med två tvättmaskiner. TOPPEN! Men... den har bara EN torktumlare. Vilket gör att det blir ett berg av blöta kläder som fint måste vänta på att omgången före måste bli klar innan jag kan trycka in mer blött som ska bli torrt. 
Rent spontant känner jag - vilket jävla i-lands problem
 
Annars har jag bara typ..... tvättat och storhandlat idag. Det behövs har jag hört när man ska få sällskap osv. 
Av uppenbara (?) anledningar så är jag (redan) helt sinnesjukt nervös. HAHA. 
Hujedanmej. Men hej och hå vad det här ska gå bra. Yup.
 
Sååå.. nu ska jag fortsätta tugga i mig min kalla hamburgare från sibylla tidigare idag &... vänta på att tumlaren ska slå runt färdigt så nästa lass med tvätt kan bli varmt, lukta gött och bli klart.
 
Puss.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej