Bloggtorka. We all know it hits me every now and then. 
Men jag känner att det var ett tag sen jag skrev, så tänkte ge er den kvällsäran, att läsa skvaller från allas våran Malin. Så jäääävla spännande.

Det är många gånger jag känner "Varför gjorde jag så?" "Jag skulle ha gjort så..." "Vad hade hänt om jag istället gjorde så?" 
Med andra ord frågor som man aldrig någonsin egentligen kan få ett svar på. 
Det är också många gånger som jag inser att jag tänker _alldeles_ för mycket. Alldeles för mycket för mitt eget bästa 99,9% av gångerna. 
Det resulterar då i att jag istället blir helt...tom, och väldigt... orkeslös. Det är ofrivilliga tankar som skuttar upp i hjärnan oftast också, som då samtidigt i samma veva gör mig otroligt frustrerad. 
Jag VILL inte tänka på det jag tänker på. Jag VILL inte att det ska suga så jävla mycket energi. Jag VILL inte att det ska göra att jag fullständigt tappar motivationen. För allt. 

Tack och lov så finns det allt ett par ljusglimtar i mitt liv, och jag känner att det börjar ljusna mer och mer för varje dag som går, kanske inte bara på grund av en anledning utan flera. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag är tacksam gentemot er alla som finns i mitt liv och gör timmarna om dagarna värda att varje dag gå upp för att möta. 
 
Jag känner mig mer redo än någonsin att möta kärleken. För att bara nämna något.
Jag vill tro att jag är redo iaf.
Jag måste vara det. 
 
Jag säger som en viss Krandersson - Livet är ju till för att levas. 
 

1 kommentarer

Meekatt

17 Mar 2013 23:01

Kikar in och ser att du behöver en kram. Så *kram*

Kommentera

Publiceras ej