Har du precis som jag, problem med finnar, & vet inte vad du ska använda för att få besväret att försvinna?
Då har jag det perfekta tipset till dig!

Den här lilla tuben, gör verkligen så att dem försvinner!
Jag använder själv just nu den här produkten, & har bara använt den 5 gånger, & tro det eller ej, men det ger redan resultat!

Man smörjer bara in områdena där man har finnar, detta gör man när man fått av sig eventuellt smink, eller när man har gjort rent ansiktet.

& wolah, finnarna är väck!

Finns att köpa på apoteket, finns en styrka snäppet högre än den här på 10%, men 5%arn, ska man börja med!

Finn, finn försvinn
dom tror att dem
betyder nånting



(Basiron 5% är produktens namn, receptfritt, dock är 10%arn receptbelagd)

1 kommentarer

Josefine

03 Aug 2008 10:57

nej jag vet ju tyvär inte det :O men det verkar mysigt om man kollar bilderna från emma :) när hon åt pannkakor på mini verandan :D hehe, men det är så långt att åka från mig ;/

Kommentera

Publiceras ej