Jag brukar kolla på ett polis program på 6an som heter Cops. När dem ibland misstänker någon att vara onykter, får dem väldigt ofta utföra ett alkoholtest, som inte ens jag spiknykter klarar av!
Nu vet jag inte om det endast beror på min kassa balans, eller om det verkligen är knivigt att klara det?
klarar du av det?

Nu vet jag inte helt hundra alla övningar man brukar få göra, men 3 av dem är iaf;
1. Ha armarna längst sidan, & sätta den ena foten framför den andra, & ta 10 steg, sen med en fot i marken, byta håll & gå 10 steg till.
2. Stå jämfota, lyfta några centimeter med en fot över marken och räkna till.. ja, typ 20.. utan att man måste sätta ner foten.
3. Rabbla alfabetet bakifrån (!!!!), öh.. det klarar fan inte jag av utan att tveka 50 gånger & tänka efter..

Jag tycker personligen att hela testet är lustigt, men återigen, det kanske är för att min balans absolut inte är helt hundra. Jag hade åkt fast så hårt, även om jag i själva verket verkligen var nykter.

Jag tycker det räcker väldigt bra med ett blåsa i en sån där alkoholmätare, varför ska det vara så komplicerat?

Kommentera

Publiceras ej