Jag hittade nog den fulaste & kanske mest onödiga prylen på bra länge.
Ett bananfodral!

Beskrivningen på prylen lät något i stil med;
"Perfekt att ha i handväskan så bananen slipper bli mos!"
För mig är prylen totalt meningslös, skulle inte kunna se mig själv ha någon användning för den.
Dels för att jag inte har någon handväska (haha), & dels för att jag inte äter banan jätte ofta direkt, & dels för att bananen lika gärna kan vara som den är.
Då lägger jag hellre ut 70 spänn på bananer som dem är, än att köpa ett fodral OCH bananer.
Men för den som är sugen att ha en så finns den att köpa här → bananfodral

I mina ögon ser det dessutom ut som något helt annat, men vem vet,
det kanske kan bli människans nya sextoy istället!
Iofs.. två flugor i en smäll kanske inte vore dumt, antingen tar man fram den för att ta en tugga på en banan,
eller så kilar man in på närmsta skrymsel och har sig en trevlig stund, utan banan!

Nå, hiss eller diss?

3 kommentarer

A

10 Aug 2009 18:23

De är helt värdelösa :P min kusin har en, och det är ju inte ofta som bananerna man köper har samma form som fodralet... diss!

NadYah

10 Aug 2009 20:18

Jag tycker dom är bra (a) håller bananen fräsh i väskan också, när man typ är i skolan och har idrott och har blöta handukar i väskan eller när man är och badar ^^

Mammut

10 Aug 2009 23:05

Jag har ju en röd! Den är skitbra :D

Kommentera

Publiceras ej