Slängde ihop lite saker som jag önskar mig i julklapp. Tänkte att istället för att följa "traditionen" att sätta upp en lapp på kylskåpet hemma hos mamma & co, så tänkte jag slänga upp det här istället. Enjoy!
  • Eyeliner
  • Mascara
  • Gitarrstämmare
  • Christina aguilera by night parfym
  • Escada Moon sparkle parfym
  • Hemma prylar - brödrost, skålar, stekpanna and so on..
  • Jägermeister (största flaskan!)
  • Sims 3 - destination världen
  • Action Hero Babe (Kan jag iofs DRÖMMA om)

Thats it folks! Nu blir det sängen känner jag, john blund vinner - igen!

Ida, vill bara att du ska veta - Jag tycker om dig, vackra vackra prinsessa! <3 :*

1 kommentarer

Fru Sessan

29 Dec 2009 13:34

Hoppas du fick det du önskar dig i år =) ActionHeroBabe, yeah... come and join us! =) Det är så underbart, älskar det!!! MASSOR! =)

Kommentera

Publiceras ej