Jag har tittat på dokumentären om två tjejer som är siamesiska tvillingar (dem på bilden) & jag måste bara få skriva av mig lite.
Vilka fantastiska invidider dem är!
Dem klarar av att göra allt som en "vanlig" människa klarar av att göra det mesta.
Dem har varsin arm & varsitt ben, & klarar ändå av dem mest tuffa hindrena i vardagen.
Tycker bara att det är väldigt strongt.

Det är inte många som skulle klara av pressen tror jag, & att vakna med ett leende varje morgon, trots dem tuffa motgångar, som jag antar att dem någon gång i livet stöter på.
Precis som vilken människa som helst iofs.

& att folk ser på dem som vilka medmänniskor som helst, är väl ännu mer underbart?

Man får på ett sätt ett helt annat perspektiv på vissa saker.
Hur bra ställt man egentligen har det..

Mer kärlek åt folket!

Kommentera

Publiceras ej