Såg precis klart på en film som heter "Gray matters". En film som handlar om ett syskon par, där killen gifter sig med en tjej, & som systern blir kär i. Så hela filmen handlar om olycklig kärlek, & ja.. vad kan jag säga, jag känner väldigt mycket igen mig i systern. & det blev... bara jobbigt.
Jag vet preciiiis hur det är att vara olyckligt kär & jag är så otroligt trött på att falla för någon som man inte kan få.

Filmen var väldigt bra dock, & ett speciellt citat som jag verkligen fastnade för, som det ligger så mycket sanning i, är det här;
"jag vill ha en tjej som äter glass med kolasås utan dåligt samvete!"
W-o-o-ords!

Ännu en gång, förlåt mitt jävla tjat. Men jag kan verkligen inte förstå varför jag inte förtjänar lycklig kärlek. Är det meningen att jag för resten av mitt liv ska bli knäppt på näsan? Är det meningen at jag för resten av mitt liv ska gå ensam & vara deprimerad, & tro att det är dem sista tårarna som faller från min kind, men att det ändå kommer fler..?

Men vem vet.. för att försöka vara lite positiv i det hela, hon kanske finns i mitt liv redan.. hon den där som kommer ta mig med storm? Vem fan vet...

1 kommentarer

Lillly

07 Jul 2009 12:15

Det gör inget. Du får lov att ta ut allting på bloggen. Är det inte det bloggar är till för?



Jo,jag tror mycket väl att hon kan finnas i din närhet. Izza fanns på något sätt i min närhet också hela tiden men jag var för blind för att se det...

Kommentera

Publiceras ej