Bilddagboken vägrar funka. Bilddagboken hatar mig, & jag hatar bilddagboken.
Kärlek! <3

Idag har jag varit med familjen, ätit god mat, sen började det blixtra & åska som FAN, så vi satt ute på altanen, med dipp chips & grönsaker & spelade kort med tända ljus. .
Förresten, mamma tror att jag tar citat från dikter, för att jag skriver så bra. Haha, aldrig tagit något annat än mina egna ord. Inte första gången jag får höra att jag är bra på att uttrycka mig, sånt glädjer mig! ^^
Imorgon blir det tydligen grillning ute hos Thomas bror. Trevlans!
& tvätt, mindre trevligt.

Enjoy bilderna på mitt nya hår btw. ↑ (går att klicka större)

Nu ska jag sova med lampan tänd. Buhuuu... Inte en chans att jag låter det vara mörkt när jag vet vad mina drömmar kan göra med mig....

FEM DAGAR KVAR! <3

1 kommentarer

Lilly

04 Jul 2009 18:15

Vad fint det blev. :) Vi kan skrota bdb tillsammans. ;*

Kommentera

Publiceras ej