(Klickbara bilder)


Dagen har spenderats i sängen, i telefon & hos farmor. För sista träffen med magnus, innan han beger sig tillbaka till sitt kära MIAMI (skrev los angeles i det förra inlägget.. dem HAR bott där, men bor i miami numera. fel av mig).

& sen skulle vi svänga förbi pappa en sväng, så han fick se hur han bodde också, & tro på fan att häxan var hemma. BARA för det! Det brukar hon aldrig vara. & barnen var hemma också, jag passade på att umgås med dem, när det nu var typ 4 månader och 3 månader som jag såg dem båda sist. När vi åkte därifrån fick jag ont i magen & mår illa, fortfarande.
Konstigt hur en människa kan andas ut så mycket negativ luft & få någon att må såhär.

Passade på att ta MASSA kort på mina syskon också, för gud vet när jag får träffa dem igen. Men lägger upp två här...

I morgon ska jag upp vid 6 & jobba på ville kulla dagiset, ser jag fram emot. Så kul!
Ska försöka äta lite nu & se om mitt illamående beror på det, även om jag tvivlar starkt på att det är anledningen....

Kommentera

Publiceras ej