WOW! :| Tillåt mig att .

Det är väl inte direkt någon nyhet för någon att jag är HELT SÅLD på linda bengtzing?
Nu precis innan jag skulle skutta ner i sängen, får jag till min förvåning se att hon väldigt nyligen släppt en singel med en tjej som heter Kim Lian. & den är SJUKT BRA faktiskt.
- & hon är så sjukt snygg, så jag bara vill dra täcket över huvudet. :|

En riktig partylåt som med all säkerhet snart kommer att leta sig upp på listorna.

Båda ett Live framträdande i... någonstans, & musikvideo i en & samma video. & jag kan inte sluta titta!
Nu måste jag dock bege mig till sängen, (ska bara kolla på klippet EN gång till ;*) jag ska skutta ur sängen klockan 10.30 i morgon & börja tvätta.
Sen 15.50 bär det av mot Bromölla & Ida. :*

Hörs på söndag. Ta hand om er! ♥

4 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

22 Nov 2009 22:57

var lite schlager över låten :P

josefin

27 Nov 2009 19:26

Ska du se på idol ikväll? :D

I C E

27 Nov 2009 23:35

Fin blogg :D

I C E

28 Nov 2009 15:55

Hehe tack :D

Allt bra? :)

Kommentera

Publiceras ej