Har du precis som jag platt tråkigt hår, som oavsett kilon hårspay i håret vägrar fluffa sig?
Eller bara problem med att få det att hålla sig, ungefär likadant hela dagen?

Dem flesta har nog hört talas om fenomenet osis dust it produkterna, & jag kan bara som alla andra hålla med om att dem utför mirakel i håret.

Så har du problem med att få håret att vara så som du vill, tycker jag att du iaf ska ge det ett försök med dust it.

Jag har lyckats hitta en sida där man får två stycken dust it burkar, till priset 199:-
Jag beställde hem det på en gång, & woila nu står det 2 stycken i mitt badrums skåp.

Så är du sugen på att testa, tycker jag absolut att du ska göra det.
Eller om du redan testat & är nöjd med produkten passa på att klicka hem 2 stycken till ett väldigt lågt pris.

Erbjudandet hittar du här; osis dust it 

Kommentera

Publiceras ej