Okej.. jag funderar & tänker som vanligt. Ni vet felsms på facebook? Där folk skickar in sms som råkar skickas fel?
Nu är ju säkert inte ALLA riktigt sanna, men det hör inte till saken.

Ganska nyligen slängde de upp en ny länk där det var en kille, som väldigt gärna ville ta sin tjej i tvåan. 
Kan någon vara så snäll att förklara vart skönheten & njutningen i det ligger?
För jag förstår verkligen inte.

Jag har aldrig haft intimt umgänge med en kille & kommer heller aldrig att ha.
Men jag kan iaf ändå inte förstå vad charmen med att trycka in den i hål nummer två är.
Tjejer, är det ens... skönt? Äcklar det er inte?

Personligen tycker jag att ingenting annat förutom BAJS ska befinna sig i hål nummer två. And thats it.

Fast å andra sidan vet jag inte vad som egentligen är värst.. att killen tvunget måste trycka in den i tvåan, eller att tjejen efter det "lilla roliga" går ner för att suga av polen....?

Hur eller hur mår jag illa av bara tanken. & ännu en gång tackar jag him up above för att jag är gay!

6 kommentarer

Johanna

22 Aug 2010 21:52

Det där hålet bör vara Enkelriktat hos alla kvinnor! (Blir lite svårare för männen om man är gay/bi) ;)

Malin

22 Aug 2010 21:55

Haha, eller hur! Jag kan bara hålla med. Gosh vilken bright flickvän jag har! :) <3

Maränge

23 Aug 2010 23:10

smaken är visst som baken ;)

Natta Jones - Mindfuck!

26 Aug 2010 00:04

Har hört att vissa killar gillar 2an för att det tycker att "1an" är för slapp :P

zanna

01 Sep 2010 12:22

jag tycker varken bu eller bä. människor får göra det som de själva känner ger dem något, detta gäller även sex :)



vill man själv bli respekterad för den man är bör man även försöka respektera andra :))

lollipoplady

27 Sep 2010 20:15

Tja, för två år sen sa jag exakt samma sak.



One-way highway var uttrycket för min rumpa.



Sen tänker jag uttrycka mig lite mer öppet än vad jag vanligen tycker om, men orgasmen man kan få av att bli pumpad i tvåan är så utomordentligt absurt skön. Så. Osmakligt uttryckt, men ändå.



Sen måste killen ifråga ha mycket finess, för annars kan det göra lite ont. Varför killar tänder på det? För att det är nåt annat, lite tabu och ja. Nej. Nåt sånt. Vissa tänder på att bli slagna, vissa tänder på spya, vissa tänder på att få glasskärvor i sig. Det är så världen ter sig.

Kommentera

Publiceras ej