Känner bara att jag måste dela med mig av den här helt underbara filmen.
Har du inte sett den? SE DEN!
Jag kan nästan garantera att du inte kommer bli besviken.

Så fruktansvärt söt film, so im gonna die!
Det är dock synd att trailers har en förmåga att alltid avslöja liiiite för mycket om det som händer i filmen, så därför älskling om du läser det här - se den inte! Det förstör faktiskt mycket av det roliga när vi väl ser den sen.

Mycket välgjord film, & utan någon som helst brist på skratt, många gånger under filmens lopp. Kan inte minnas senast jag faktiskt skrattade så mycket till en animerad film, eller åt någon film överhuvudtaget!

Säger inte det ganska mycket om filmen? :b

Det är ingen som helst brist på citat som faktiskt iaf får mig att ibland vika mig av skratt.
Många scener där det också bringar väldigt mycket skratt. & jag kan se dem om & om igen!

Jag har sett filmen 2 ggr än så länge, & drar mig absolut inte för att se den igen!

Underbar! Rekommenderas alltså STARKT!

Därför ger jag den utan någon som helst tvekan betyg 5 av 5 möjliga. Bullseye!

1 kommentarer

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

31 Dec 2010 04:18

Jag såg filmen efter ditt tips! Inte så bra som du beskrev den, men det kom en liten tår där i slutet i allafall :D

Kommentera

Publiceras ej