Jag har börjat få ganska mycket läsare faktiskt. Kul!

Men nu är jag jätte nyfiken på vilka människor det är som bevakar min blogg. Närmare bestämt 17 stycken.
Kanske upptäcker jag din blogg tillbaka om jag får veta vem du är. Så, vilka är ni?



Annars händer det inte så fruktansvärt mycket. Gick & la mig i natt med en fruktansvärd kramp i mage & huvud.
Hm.
Så jag har inte fått mycket sömn i ögonen & kropp i natt heller inte.

I morgon ska det tas tag i jobbfronten. Ska till biblioteket & skriva ut massa cv:n & gå runt till butiker, jag ska ringa runt till min moster på kommunen bland annat & höra med henne om det är okej att jag blir uppskriven på "jobba i dagskök" listan igen. & lite annat.. nu jävlar är jag trött på det här. faktiskt.

2 kommentarer

Sara

08 Mar 2010 15:13

Sv: HAHAHA! Jag kommer ihåg så väl när hon attackerade ditt huvud, det var verkligen en attack från ingenstans. Tack! :)

Ivona

10 Mar 2010 22:29

Sv: Tack sötan!

Kommentera

Publiceras ej