Vet inte om jag behöver skriva så mycket mer än att låta bilden tala för sig själv.
Som man brukar säga - en bild säger ofta mer än 1000 ord, & det här är ett sånt tillfälle.

Jag tycker att det rent ut sagt är vidrigt med folk som går omkring med äkta päls jackor över axlarna.
När fejk pälsar ser nästintill exakt likadana ut som en äkta, varför punga ut flera tusen extra på ett flått djur?
Whats the deal?

Här över är alltså resterna av din fina pälsjacka, feels good, huh?

Well - jag lämnar er med den bilden.

3 kommentarer

Annie

27 Mar 2010 12:49

Tror folk anser att det handlar om kvalitén, samt att äkta är varmare :/ men njae, jag förstår inte heller grejen. Snyggt är det ju verkligen inte heller.

sara

29 Jun 2011 11:22

folk tror att det blir varmare och håller längre men det är helt och hållet tvärtom.

Dom som köper äkta päls har ett hjärta av stål

Anonym

11 Sep 2012 20:33

fejk päls ser för jävligt ut och och är riktigt skabbigt faktiskt. Äkta päls är snyggt, och det är mer "fashion" att ha en snygg äkta päls en än en ful fejkpäls.
Jag förstår absolut vad du menar, och jag respekterar det. absolut!
Men "snobbar" bryr sig inte hur det är tillverkat eller om det är skönt på, bara det är snyggt. jag är själv ingen snobb men jag har en pälsväst, en pälskrage, en mössa med pälsboll och en vinterjacka med päls, äkta päls då så klart.
Jag tycker det är fett snyggt!
men jag respekterar fortfarande din åsikt!

Kommentera

Publiceras ej