Det är skrämmande hur mycket man kan känna igen sig i en låt.
Det är exakt en sån här relation jag har till min pappa.

Sen min mamma & pappa bröt upp med varandra när jag var.. ermf, mer än 10 år sen.
Så har jag sen dess inte haft någon manlig förebild.

& jag kan verkligen inte förstå hur en förälder som BORDE finnas vid sina barn sida för resten av livet (inte bara bokstavligt), oavsett saker som drar åt andra håll, inte gör det. Det går inte att komma ifrån, man behöver både sin mamma & pappa. Det är DEM som ska visa vad kärlek & lycka är, inte något annat.
Anledningen till att dem slutar ta sitt ansvar är patetiskt vad det än må vara.
Simple as that.

Du är inte värd oss - men pappa kom hem.

1 kommentarer

Natta Jones - Mindfuck!

14 Mar 2010 22:32

Min mamma brukade sjunga den där (inte riktigt då) för mig när jag var liten och pappa jobbade hela tiden. Jag grät då, har alltid varit en pappagris :P ...

Kommentera

Publiceras ej