Hultsfred är allt en Jackpot! Men för att sumera det som var absolut bäst detta år;
Fyllan, Guldtanden, Ljudet från ölburkar som sparkas på, doften av maten från alla världens hörn, musiken som dovt hörs i bakgrunden vart man än sätter foten, tjejen vid langos ståndet (vars nummer jag fortfarande har nerkluddat på servetten, fastän jag inte ser vilken jävla siffra det är i slutet.. en 1 eller 7?) Och folket. Simple as that. Need no more! (Som avslut på min tävling).

Njae, det är inte fullt så bra som det låter.
JAG har själv varit med i en tävling om 1 biljett till Hultsfred X.

Tävlings reglerna var enkla; man skulle skriva i FUTURUM (alltså vad som KOMMER hända) på hultsfred.
Skojsig som jag är, tog jag det med en klackspark &... här är resultatet!

Tyck gärna till... den som orkar läsa! Haha.

2 kommentarer

Manuela

27 May 2010 10:00

Men om det var tävlingen från Facebook, så skulle man skriva vad som VAR bäst, inte vad som kommer va bäst :)

Malin

27 May 2010 10:07

jamen det är ju det! :P

Kommentera

Publiceras ej