Okej.. såhär är det. Jag kommer antagligen inte kunna uppdatera min blogg på ett bra tag framöver. Eftersom mina bokstäver å,ä & ö inte fugerar. & JA! Jag har x antal gånger tryck alt+ctrl & NEJ det funkar ändå inte.

Fast, okej. Jag kom på en lösning nu, eftersom jag hitills i texten använt mig av alla dem bokstäver jag inte får fram på mitt tangentbord, kommer jag om jag så måste kopiera dem bokstäverna härifrån & använda mig av.
Hur bright är inte jag? Drygt. Men det får fan gå.

Hur eller hur, till saken.
Jag gissar att många av er redan vet vem rubriken syftar på.
Just precis - min pappas föredetta.
Ja, för nu har han ÄNTLIGEN en egen lägenhet, så han slipper hennes jävla påhopp dag in & dag ut.
Inte en dag för tidigt.

Hur eller hur, så fick jag idag reda på av mamma att min bror J & syster S hade varit ute hos Farmor på Fars dag.
& vem tror ni var där? Jo självaste Haggan aka Diana Eriksson.
& jag undrar bara.. hur FAN har den människan mage att sitta på sin feta jävla röv & spela övertrevlig med tanke på allt hon utsatt min pappa för?
Att hon inte skäms! Men å andra sidan kan inte pyskopater lyckas med just det. Varken empati eller sympati herjar i deras kroppar.

Som mamma sa "Det var synd att du inte var där." & ja, det var det verkligen. För jag hade då fan inte hållt käften kan jag lova. Jag hade aldrig i mitt liv ens suttit mig ner vid samma bord som den människan. Farmor & co hade helt enkelt fått välja att ha mig där eller kasta ut ragatan, om jag så hade gjort det med egna krafter.
Fyfan för det där monstret.

Skulle hon mot alla odds någon mer gång vara med på VÅRA släktträffar, ska hon minsann få veta att hon lever & andas. & jag önskar verkligen inte livet ur NÅGON människa, men om jag slapp fängelsestraff & allt vad det innebär, så hade den där människan slutat att andats för länge sen.

TVI! Repliken från filmen "Ondskan" passar väldigt bra in på någon som henne.
"Det finns bara ett ord för såna som du - & det är ondska."

Gör det här inlägget lite längre än vanligt, eftersom jag inte kommer vara fullt så aktiv.
Jag vet att jag har lovat er en update om mina tänder sen jag började med tandblekningen & att det fortfarande inte dykt upp någon. Well, det kommer. Jag har använt det 2 ggr hitills & har redan märkt en avsevärd skillnad.

Kom hem från min kärlek igår också, vilket svider satan.
Jag trivs inte att vara någon annanstans än i hennes närhet.
Den 8onde ses vi iaf igen. Då blir det markanads mys bland annat. Cant wait!

& så får jag äran att fira nyår med henne också. Kommer bli det bästa nyåret någonsin, det känner jag på mig.

Johanna - Jag älskar dig.
Tack för att du är min & för att du förgyller både mig & alla mina dagar bara genom att finnas. <3

Kommentera

Publiceras ej