Johanna Sara Eberhardsson
- du är min skatt, mitt solsken & min trygghet.
Det finns ingen jag känner mig så bekväm med, så som jag känner när
jag är med dig. Jag kommer aldrig glömma första gången vi träffade varandra.. det var som om vi hade känt varandra i åratal. Vi hade direkt saker att prata om, & våra samtalsämnen tycks inte ta slut fortfarande. 27 Juli 2010 blev du min, & behöver jag ens säga att du gör mig otroligt lycklig? Bara någon nämner ditt namn eller om jag tänker på dig (vilket jag gör 24 timmar om dygnet) ler jag stort som solen själv & det känns många gånger som om mina käkar ska hoppa ur led. Du får min mage att pirra varje gång du ser in i mina ögon. & det finns inga ord i världen som gör mig lika varm som orden "Jag älskar dig Malin.."

Du har fått mig att öppna ögonen på ett helt annat sätt
än jag förut varit van vid.
Du är det vackraste mina ögon någonsin vilat på. & varje gång min blick
möter din, får jag dra efter andan.
Du är den enda för mig. & jag är så stolt över att ha dig som min flickvän.
Du & jag älskling, du & jag. Jag älskar dig. <3

Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig
Men sängen känns så stor här utan dig
Jag undrar hur du mår
Och om du tänker på mig nu
I mina tankar finns det bara du

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Men jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
Om jag får somna brevid dig.

Dagen är okej, men på natten blir det svårt
Ensamneten slår emot mig så hårt
Jag klarar ingenting, och allt jag gör blir bara fel
Jag känner mig så obekväm och stel

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Och jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
Om jag får somna brevid dig

Och jag vet, jag vet
Att jag inte fungerar utan dig
Men jag vet, ja jag vet
Att allting kommer ordna sig
För jag får somna brevid dig.

3 kommentarer

Bella

10 Sep 2010 04:16

aw sött skrivet ^^ haha svar på din kommentar; jo klart jag tkr :P men det finns snyggare, men hon är absolut SNYGG :P

Lojs

27 Sep 2010 20:23

vad vackert!

Emma

01 Oct 2010 14:26

åhh vad är det för låt? :)

Kommentera

Publiceras ej