Lady Antebellum
är en av få som bär på en otrolig pipa. Jag har alltid avgudat hennes röst. & vissa låtar som precis med vem som helst, är liiiite bättre än alla andra.
& den här låten är en av dem absolut bästa med henne
.

Jag tycker den är så otroligt vacker att jag tuppar av varje gång jag låter mina öron njuta av den. Om & om igen.

& jag vill tillägna en speciell textrad till min kärlek. För den stämmer in så gudars bra på hur det faktiskt är.

"Well, i have to be honest, as much as I want it. I'm not gonna promise that the cold winds won't blow, so when hard times have found you, and your fears surround you, wrap my love around you. You're never alone."

Hur svårt det än är ibland, är du aldrig ensam älskling. & hur mörkt du än ser ibland, ska jag alltid se till att det blir ljusare. Jag älskar dig idag, imorgon, nästa vecka & för alltid.


Det finns bara du, & så länge du vill ska jag finnas här varje steg på vägen. Jag backar upp dig när du behöver en famn att sjunka in i, jag torkar dina tårar när du känner att det blir för mycket av det onda, & jag ska pussa dig på din panna varje dag bara för att du ska känna att jag är där.

När alla världens plastrosor vissnar & dör älskling,
- då ska jag sluta älska dig.

Kommentera

Publiceras ej