Dag 12 - I min handväska
.

Dem som känner mig på tok för väl vet att jag inte bär på någon handväska.
Så därför ännu en gång gör jag min egen 30 days challenge dag!

Så screw handväskan. & låt mig presentera Dag 12 - Den som äcklar mig mest just nu.

Svaret är kanske oväntat. Men jag väljer utan tvivel att svara allas vår Lady Gaga.

& då undrar ni genast "OJ! det väntade jag mig aldrig.. how come?"

Jo.. det börjar med att jag i princip avgudar henne för hennes musik & stil. TILLS dagen hon visar upp sig i en klänning made of kött. Det är i mina ögon way to much. Oavsett syftet med det!

& när man tror att hon inte kan bli värre, så blir hon det.

Nu ska hon för er som inte vet lansera en parfym till våren. Och vad ska denna "härliga" parfym dofta då?
Inget mindre änblod, svett och sädesvätska. Hell yeah!
För det låter ju jävligt.. friskt att göra något sånt.

& det värsta med allt är att folk antagligen kommer köpa den antingen för att dem är psykade i huvudet & på riktigt vill gå runt & lukta blodbad, svett & sperma.
ELLER så köper man den för flera hundra bara för att kunna konstatera att den faktiskt doftar allt det här.

Om du frågar mig? Jag tycker det är så jävla vidrigt att det inte finns ord för det.

Okej att kvinnan vill sticka ut & vara annorlunda, men kom igen.. det finns väl gränser även för henne?
Elleeeeeer?

VILL någon ens gå runt & lukta blod, svett & sperma? Alltså.. okej, om man vill bli uppslukad av Twilight vampyrerna så be my guest.. Annars? Usch.

3 kommentarer

Mattias Lindblad

01 Mar 2011 22:15

Äntligen någon mer än jag som blir äcklad utav henne!!

Hon är skabb, gör dålig musik och kan verkligen inte dansa, men ändå gör hon det...

Malin

02 Mar 2011 18:23

Ungefär som Håkan Hellström med andra ord. Men ja, hon är skabb så det skriker om det.

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

03 Mar 2011 03:11

Har svårt att tro att blod, svett och sperma kan lukta gott, haha!

Kommentera

Publiceras ej