Alltså, det finns en sak som verkligen gör mig irriterad.
Folk som klankar ner p
å andras musiksmak.
Eller folk som klankar ner p
å andra bara för att dem gillar en viss artist.

Smaken
har alltid varit som röven & kommer alltid vara som röven - DELAD!

Som i fallet ovan i videon. ↑ X antal tjejer p
å 14 år har samlats på Sergels Torg i Stockholm för att skylta med att dem vill ha Justin Bieber till Sverige. & det hoppar på människor som skriker att dem hatar "Bieber'!

Btw s
å har något "smart ass" döpt videon till "Justin Bieber fans attackerade personer..." Jag undrar om det verkligen var så att det var Bieber fansen som gick till "attack" först.... det har jag vääldigt svårt att tro.

F
år jag bara lite fint fråga, vad meningen med det är? Tror dem på allvar att flickorna helt plötsligt vänder sig mot varandra & bara "Eh.. oj, dem har nog fan rätt. Bieber är skit!" & sliter sönder sina plakat & går därifrån?
Haha!

Jag tror snarare att dem m
änniskor som ställer sig emot dem är avundsjuka. Att människor faktiskt på riktigt vågar stå för vad dem lyssnar på, & att dem aldrig skulle göra en sån sak själva som det står "Aqua till Stockholm!" på.

Jag förstår bara inte poängen med det hela. Känner dem sig tuffa som ställer sig & skriker på 14 åriga tjejer, eller vad? Jag menar, på något sätt måste dem ju bry sig om den lilla Bibern, annars skulle dem ju aldrig ha något att säga till om.

Om dem
är på Sergels Torg i Stockholm JUST som 14 åriga tjejer väljer att ge "kärlek" till sin idol. Får dem väl ändå acceptera läget, fnissa åt dem i smyg på "trappläktaren" gå därifrån, eller helt enkelt bara hålla käften.
Nuff said.

Jag
är själv inget vidare fan av Justin Bieber, men jag har iaf ingenting negativt att säga till dem som faktiskt "avgudar" honom. Herregud, avgudar jag Westlife, har väl dem all rätt att avguda sin idol.

4 kommentarer

Poffie! :*

10 May 2011 17:42

Smaken är som du säger: som röven - DELAD. Ibland även hårig och luktar äckligt.

Men att alla är olika är någonting som man måste acceptera. Det sjuka är att killen i Metallica tröja som typ knuffar till en tjej klämmer henne på bröstet 0.58.. fucking pervert. Jävla äckel.. alltså jag fattar inte folks problem.. istället för att lägga ner så mycket hat på någonting så larvigt som någon annans musiksmak så varför istället inte bara sprida kärlek?

Argh.

Jossienator

10 May 2011 17:46

jag röstar för aqua till sweden!

Malin

10 May 2011 17:53

Eller hur sis! :) Idioter hela bunten!



Jossienator; Haha, eller hur! :D

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

11 May 2011 10:07

Haha ja, varför ens åka dit? Dom får väll älska JB om dom vill!

Kommentera

Publiceras ej