Jag känner att jag är tvungen att skriva något i bloggen. För varje gång jag klickar in mig på min blogg, ser jag den där jävla... vill inte ens säga ordet. Så jag tänkte "Fan, om jag skriver ett inlägg så försvinner ju bilden ur åsynen när jag kollar in bloggen" Smart som fan. & sagt & gjort.

Hm. Jag ska krypa ner i mitt spindelfyllda rum & kolla några avsnitt av skilda världar.
Det är ju sjuk jävla nostalgi på den serien alltså. Jag satt som klistrad framför tvn när det gick!

Känns lite i magen att få uppleva ett barndoms minne i form av skilda världar faktiskt. & Tre kronor. & Vita lögner. & Björnes Magasin. Trasdockorna. Tippen. Listan kan göras hur lång som helst. Tur att det alltid är nära till hand när man känner för att förflyttas till barndomen en sväng. Youtube is your friend.

Vad har ni för barndoms minnen?

1 kommentarer

Emmsa

18 Jun 2013 10:54

Kommer du ihåg Sunset Beach Malin?

Svar: Ja, det kommer jag ihåg minsann! :D
Malört

Kommentera

Publiceras ej